TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw - Kapitał intelektualny jako element wartości przedsiębiorstwa autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw - Kapitał intelektualny jako element wartości przedsiębiorstwa

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
ISBN: 978-83-62897-95-7
Wydanie: 2014 r.
Język: angielski, polski

Dostępność: dostępny
3,50 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,50 zł
 
 

Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstw jest już stosunkowo dogłębnie opisana w literaturze przedmiotu. Swoim zasięgiem obejmuje szeroki zakres podejmowanej problematyki. Fakt ten powoduje jednak, że zainteresowanie tą tematyką nie maleje,
lecz dynamicznie rośnie. Ma to związek w szczególności z rolą, jaką odgrywają w ostatnich latach także niefinansowe nośniki kreacji wartości. Oprócz zagadnień czysto finansowych w procesie zarządzania wartością przedsiębiorstw dominującą rolę odgrywają takie zagadnienia jak koncepcja modelu biznesu, rosnąca rola kapitału intelektualnego w budowaniu wartości przedsiębiorstw czy kreowanie wartości poprzez innowacje. Zaprezentowana monografia jest kontynuacją wcześniej wydawanych publikacji
powstałych w wyniku organizacji cyklicznej konferencji organizowanej przez Wydział
Zarządzania Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej: Zarządzanie Wartością Przedsiębiorstw – Strategie – Finanse – Kompetencje. Niniejsza monografia stanowi zbiór poszczególnych rozdziałów odpowiadających tematyce kreacji wartości przedsiębiorstw. Autorami poszczególnych rozdziałów są reprezentanci różnych ośrodków akademickich
w Polsce. Celem monografii jest wskazanie kluczowych trendów i wyzwań, jakie stoją zarówno przed teoretykami, jak i praktykami nauk o zarządzaniu i finansów.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Fundacja Vademecum akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier